De actie

De oliebollenactie is een jaarlijks terugkerende actie van Scouting Naaldwijk. Ieder jaar verbeteren wij onze systemen en producten in samenwerking met verschillende bedrijven. Scouting Naaldwijk houdt deze actie om u en uw bedrijf, te voorzien van overheerlijke oliebollen, appelbeignets en appelflappen.

Wanneer u oliebollen bij Scouting Naaldwijk bestelt, weet u zeker dat u oliebollen van bakkers-kwaliteit ontvangt. Daarnaast steunt u met uw bestelling onze vereniging. En het allermooiste van deze actie is nog wel dat wij bestellingen van € 20,- of hoger volledig gratis bij u komen bezorgen op één van de gewenste data. Onder de € 20,- brengen wij €2,50 bezorgkosten in rekening. Wij bezorgen alleen in het Westland.

Bestellen

Ook u kunt deze overheerlijke bollen, appelbeignets en appelflappen bestellen. Hoe werkt het? Klik rechtsboven op bestellen en vult het formulier in. Meer hoeft u niet te doen! Lekker makkelijk, toch?

Bakkerskwaliteit

De oliebollen, appelbeignets en appelflappen worden gebakken door bakker Paul Schalke. Hiermee waarborgen wij een zekere kwaliteit in de producten die wij u aanbieden.

Betaling
De bestelling wordt verwerkt nadat het totaalbedrag overgemaakt is door middel van een overboeking via de bank. Dit kan u doen middels de volgende betaalgegevens:

Rekening nummer: NL47 RABO 0156 6799 14

Ten name van: St. Scouting Naaldwijk

Omschrijving: Uw bestelnummer + uw bedrijfsnaam of achternaam (ter controle)

(Tip: in het rekeningnummer zijn 'RABO' 4 letters, daarna volgen cijfers)

Afhaaladres

Komt u uw bestelling afhalen?
Dat kan op dit adres:

Scoutingzalen ‘De Binnenhof’
Van der Hoevenstraat 17a
2671EG Naaldwijk

Organisatie

Deze actie wordt georganiseerd door Scouting Naaldwijk. Met leiding van verschillende groepen bezorgen we de oliebollen bij u thuis of op uw werk. The Flying Dutchmen (TFD), een stamgroep binnen Scouting Naaldwijk, zorgt voor de administratie en logistieke planning. De website wordt verzorgd door het PR team van Scouting Naaldwijk.

Vragen? U kunt ons een email sturen via info@scoutingoliebollen.nl